Klachten
Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent over Green Roof Shop. Misschien is een product niet goed aangekomen of is er iets anders waarvan je vindt dat we dat anders kunnen doen. Wij verzoeken je het gebrek zo spoedig mogelijk te melden, maar minimaal 2 maanden na ontdekking, door een e-mail te sturen naar klacht@greenroofshop.nl.
Je ontvangt altijd een inhoudelijke reactie binnen 14 dagen. Maar we doen ons uiterste best binnen 2 werkdagen een antwoord te geven. Als we meer informatie van je nodig hebben, zullen we hier nog om vragen. We doen er alles aan om met een gepaste oplossing te komen en jou weer tevreden te stellen.
Waar moet je aan denken bij het indienen van een klacht?
- Geef zo precies mogelijk aan waar je ontevreden over bent en wat volgens jou de beste oplossing zou zijn.
- Vermeld je naam, bestelnummer en een telefoonnummer waarop je overdag te bereiken bent.
- Stuur alle relevante informatie zoals foto’s mee
Komen we er samen niet uit?
Natuurlijk doen wij ons uiterste best om jouw klacht zo zorgvuldig mogelijk af te handelen. Toch kan het voorkomen dat je een reactie ontvangt waarmee je het niet eens bent. Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).